Bestellen & productinformatie

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Kies jouw artikelen, voeg het toe aan je winkelmandje en volg de stappen in het afrekenproces.

2. Kan ik een cadeau laten inpakken?

Ja! Bij het afrekenen kun je via opmerkingen ons laten weten of het moet ingepakt worden.

3. Zijn jullie producten op voorraad?

Alle producten op de website zijn direct leverbaar, tenzij anders vermeld.

 

Verzending & Levering

4. Wat is de levertijd van mij bestelling?

Bestellingen voor 16:00 worden dezelfde werkdag verzonden. Levering duurt meestal 1-2 werkdagen.

5. Leveren jullie ook in buitenland?

Wij leveren enkel in België en Nederland.

 

Betaling

6. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt betalen met bancontact en overschrijving .

7. Is het veilig om online te betalen?

Ja, wij gebruiken een beveiligde betaalomgeving via een erkende betaalprovider.

 

Retourneren & Klachten

8. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd.

9. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?

Neem binnen 48 uur contact met ons op via email en met foto van het product en de verpakking.

 

Klantenservice

10. Hoe kan ik jullie bereiken?

Via e-mail of het contactformulier op onze website. We reageren binnen 24 uur op werkdagen.

11. Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, wij zijn een online cadeau shop. Zo kunnen we scherpe prijzen en snelle levering garanderen.